Після хліба найважливіше для народу – школа.

Д. Дантон

ЗАВДАННЯ Верхньояблунського ЗЗСО І-ІІІ ступенів на 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

Спрямувати діяльність на реалізацію таких навчально - методичних проблем:

ЗАГАЛЬНОЇ ПРОБЛЕМИ ШКОЛИ:

     «Формування компетентного учня в умовах розбудови національної школи шляхом впровадження ефективних педагогічних технологій навчання і виховання» 

НАВЧАЛЬНО – МЕТОДИЧНОЇ  ПРОБЛЕМИ:

«Створення умов для індивідуалізації та соціалізації учнів у інноваційному середовищі».

ВИХОВНОЇ ПРОБЛЕМИ:

«Створення умов для формування соціальної компетентності та самореалізації особистості, розвитку духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу учнів»

 

МО природничо-математичного напрямку працює над проблемою:

«Розвиток творчого потенціалу вчителя – шлях до розвитку творчої особистості учня в умовах впровадження особистісно - орієтованої педагогіки». 

МО гуманітарного напряму працює над проблемою:

«Створення оптимальних психолого-педагогічних умов для впровадження компетентнісно - орієнтованого підходу до освітнього процесу».

МО початкових класів працює над проблемою:

«Формування компетентного учня шляхом впровадження нових освітніх технологій».

МО класних керівників працює над проблемою:

«Формування патріотизму молоді як першочергове завдання системи освіти».

 

Проблеми, які ставить перед собою колектив:

  • Всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей; формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей;

  • Виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству.

  • Створення умов для надання якісних освітніх послуг шляхом тісної взаємодії в системі «здобувачі освіти - батьки здобувачів освіти – педагоги» з метою підвищення освітнього рівня громадян задля забезпечення сталого розвитку України та її європейського вибору.

  • Керуючись концептуальними засадами нової української школи, головним девізом своїм вважаємо висловлювання:

  • «Змінюймось! Інакше перестанемо надавати якісні знання»

  • Учитель, ставлячись до учня як до особистості, дає йому змогу саморозвиватися й самореалізовуватися, враховує його можливості, особливості, зді­бності. Взаємодія між вчителем та учнем має будуватися на основі єдності позицій, бажань, а не вимушеного спілкування.

  • Найголовніше завдання вчителя: максимально активізувати внутрішні ресурси своїх вихованців, щоб вони самі могли успішно впоратися з різноманітними навчальними, а в подальшому - виробничими проблемами. Дітей слід навчити на оптимальному рівні виявляти свій  інтелектуально - вольовий і моральний потенціал.

  • Особистість педагога - лише передумова виховання дитини. Трансляція його позитивних якостей відбувається лише тоді, коли він, встановлюючи зв’язки з дітьми, створює й збагачує їхній досвід емоційних переживань.

  • Якщо вчитель ставитиметься до учня без справжнього інтересу і поваги, у того не буде жодних підстав сприймати себе як особистість.

  • Щоб зрозуміти учня, його думки, почуття, вчинки, треба брати емоційну участь у стосунках з ним, навчитися відчувати до нього постійний інтерес. Позиція безпристрасного арбітра згубна для справи.

  • Такому вчителю, форми і способи діяльності якого статичні, не змінюються від уро­ку до уроку, від року до року, сьогодні нічого робити в класі.

  • Якщо учень не сприймає ваших дій (способів впливу) щодо нього, то це озна­чає лише одне: ці дії не відповідають його особистісним особливостям.

  • Якщо вам потрібно висловити зауваження учневі, то зробити це слід друже­любно і з повагою до нього. Ваше несхвалення його поведінки в певній ситу­ації втратить негативний ефект.

  • Якщо виник конфлікт з учнем, не шукайте способів будь-що утвердити свою правоту. Спробуйте знайти взаємоприйнятні шляхи його розв’язання.

  • У багатьох своїх учнях учитель вбачає однодумців і спільників. Досягти про­фесійного успіху вчитель може, лише узгоджуючи свої дії з ними.